17 maart, 2010

Keuringsdienst


Wanneer ik alleen in Zeeland ben maak ik het mezelf makkelijk. Het liefst eet ik iedere avond brood, maar daar gaat manlief niet mee akkoord. Hij belt of mailt om te checken wat ik voor mijzelf heb klaargemaakt. En ik kan slecht liegen.

Vroeger wist ik het wel: de bami en Franse rundschotel van Iglo waren heerlijk. Helaas zijn die uit het assortiment gehaald.

Met heel veel pijn en moeite vond ik gisteren een lekkere Franse groenteschotel. Vandaag koos ik de aantrekkelijk uitziende Zweedse gehaktballetjes.
Aantrekkelijk uitziend, inderdaad.

Ik pikte de melige vlees???balletjes, doperwten en twee champignons eruit. Wat overbleef was een bord vol onsmakelijke aardappelschijfjes.

Zelfs mijn moeder zou mij mijn bordje niet leeg hebben laten eten. Ik mag meteen door naar het toetje.

Geen opmerkingen: