14 september, 2007

Rita gewipt, 2

Er zou sprake zijn van evt. lijmpogingen door Wiegel en Bolkestein. Laat dat in vredesnaam zitten. Niet doen!!
Iedereen is blij. Al doen ze met grafstemmen voorkomen alsof dat niet zo is.
Wie weet komen er wel weer anti -Verdonkers terug bij de VVD.
Immers, ondanks haar grootse zege met 620.000 stemmen, verloor de partij toch aanzienlijk.
Het haarscheurtje van een jaar geleden werd een gapende wond waar geen pleister meer tegen opgewassen is.

In spanning wacht ik af wat het VVD-congres gaat brengen.

"Hoe het verder met de VVD moet, weet ik echt niet. Maar dat weet ik al heel lang niet meer.
Echt niet? Nou ja, misschien Rutte naar no.2 en Kamp op no.1?
Waar ze staan? Geen idee.
Of daar duidelijkheid in komt? Al sla je me dood."

En Rita??

Bang - lees beng -, ze staat weer in het middelpunt van de belangstelling. Daar waar ze het liefste staat.

De volgende bangs - lees bengs - zijn onder voorbehoud.
Bang - lees beng -, ze heeft Wilders bedankt voor de eer. Daardoor krijgt hij geduchte concurrentie. Want wie trekt de meeste stemmen? Wilders had er bij de laatste verkiezingen ruim 200.000 minder dan Verdonk.

Bang - lees beng -, het kabinet krijgt straks voortdurend met Rita Verdonk te maken. Ze mag dan bij alle debatten haar zegje doen. Ook wanneer het kokkelvissersvraagstuk aan de orde komt.

Bang - lees beng -, Rita Verdonk is dan toch fractievoorzitter geworden en nog wel van haar eigen partij.

Bang - lees bang -, dat is wat ik ben.

Voor de toekomst.

Geen opmerkingen: