06 december, 2008

Speeltjes

***********************
Mijn nieuwe laptop staat te glimmen op mijn bureau en ik glim wanneer ik er mee werk. Er waren nog een paar kleinigheden die ik niet begreep, maar de jongens van DIMENSION losten dat soepeltjes op.

Het prettige van DIMENSION is, dat je serieus genomen wordt.

Volgens een andere reparateur (waar ik was, voordat ik Dimension ontdekte) kostte het maken van mijn oude laptop "driehonderd-en-nog-wat euro".
Vandaar dat ik een nieuwe kocht. Bij DIMENSION. Ik schreef er eerder over.

Maar mijn ouwe, prettige Toshiba wilde ik niet zondermeer weggooien. Dus bracht ik hem voor een second opinion naar Dimension. Over de prijsopgave van de andere computerreparateur zweeg ik.
Ze namen hem in en zeiden dat ik wel op tachtig euro moest rekenen.
Tachtig euro?
Ik sloeg - van blije verbazing - steil achterover.
"Prima, doe maar", riep ik enthousiast. Alsof ik bang was dat hij het bedrag zou herroepen.

Dus mensen met kapotte PC's - een second opinion kan geen kwaad.

Twee dagen later was mijn oude knarretje klaar en rekende ik zeventig euro af.
En dit oude knarretje doet het weer als vanouds.

Misschien een beetje trager, maar dat heb je met oude knarretjes.

Geen opmerkingen: