23 april, 2011

De Kroon spannen

************************************************
Zo, laat ik dit paasweekend eens ingaan met een geil blogje.

Na deze openingszin kunt u verschrikt afhaken - of u kunt schuimbekkend doorlezen.

De rechter heeft "Ridder" Kroon vrijgesproken op de voor mij interessantste aanklacht: coke.

Voor Kroon en meissie zijn coke en seks onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Vrijen na een snuifje schijnt veel lekkerder te zijn dan zonder.
Ik - als enthousiaste "sportbeoefenaar" - vind dat interessante informatie.

Kroon heeft een openhartige getuigenis afgelegd.
Eén waar Theodor Holman opgewonden van raakte: "Het sms'je dat hij aan zijn vriendin stuurde: 'Moeten we nog iets lekkers halen voor vanavond? Was wel goeie, werd er geil van. " (Het Parool 6 april).

Ik denk dat de onthulling van Marco's slaapkamergeheimen onder menige toga de nodige beweging tot stand bracht. Want potverdikkie - Marco en zijn meissie weten van wanten en lieten ons daar heerlijk van meegenieten.

Bent u wel eens in een sexshop geweest?
Ik wel.
Had ik nog geen fantasieën, dan kreeg ik ze daar wel.

Maar goed, terug naar "Ridder" Kroon - die volgens velen zijn Willemsorde dient in te leveren.

Daar heb ik eigenlijk geen mening over.
(Ik ben namelijk tegen lintjes. Die aversie is mij door mijn moeder ingegeven. Lintjes gingen vlak na de oorlog naar die mensen die hun buurman niet verraden hadden en dat als verzetsdaad zagen.)
Er zit bij die Willemsorde vast wel een soort bijsluiter. Toch?
Teruggeven indien............................

En de koningin.
Zou de ouwe Trix (weer) wat oestrogeen in haar lichaam hebben voelen gloeien toen zij die hitserige ontboezemingen van de - door haar gedecoreerde - held las.

"Ik kan de majesteit recht in de ogen kijken," zei Kroon na de vrijspraak.
Okee, maar houdt de koningin het droog?

Het lijkt me wel wat: borsthaar snuiven.

Sensueel en minder plakkerig dan slagroom.
**************************************************

2 opmerkingen:

Jacqueline zei

Mijn moeder wilde het Verzetsherdenkingskruis niet hebben : dat moest je nl. zèlf aanvragen en dat was beneden haar waardigheid.

Grs. Jacqueline.

Angelien zei

Ook mijn vader wilde niet dat het Verzetsherdenkingskruis voor hem zou worden aangevraagd. De aanslag op het politiebureau Haagsche Veer door zijn ploeg verzetsmensen, het onderbrengen van onderduikers en Engelse piloten in de Bieschbosch zag hij als zijn burgerplicht....