28 mei, 2013

Ieder zijns weegs....


 
.....dat deden we vandaag.
Na drie intensieve dagen samen besloten we vandaag ieder ons eigen gang te gaan.
Dat doen we wel vaker en dat bevalt (mij) meer dan goed.
 Hè, effe lekker op me eige.
 
P. heeft zijn plattegrondje, ik mijn mondje.
 
De zoektochten samen ontaarden eigenlijk altijd in tirades en verwijten.
Don't worry: dat doen we al 40 jaar.
 
Maar zo nu en dan moeten we even ontkoppelen.

 
Het moge duidelijk zijn wat ik vandaag gedaan heb.
 
Rome is ook de mooiste winkelstad van Europa.

 
Bij toeval stond ik ineens op de Piazza di Spagna en voor de Spaanse Trappen.
Niets aan!! Oftewel: Much to do about nothing.
 
 
Maar als boetedoening, wat me wel toepasselijk leek in deze stad, besteeg ik de trappen en maakte ik deze foto's als bewijs.
 

Geen opmerkingen: