04 juli, 2013

Een verlaten vrouw


 
Hoe schijn kan bedriegen.
 
Heleen Mees, ze heet eigenlijk Nijkamp, een vooraanstaand econome die in het flamboyante New York woont kan de borgsom van $5000,- niet betalen.
 
Daarom zit ze nog steeds vast.
 
Heleen Mees, een vooraanstaand feministe, is niet vies van mannen.
Ze geilt op machtige heren. Wanneer die haar laten vallen knapt er iets in Heleen.
 
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het triest vind.
 
Mees is een eenzaam vogeltje.
 
Blijkbaar zijn er geen familieleden, of naaste vrienden aldaar die haar (willen) helpen.
 
Sanne Wallis de Vries roept haar Twitter-volgers op een paar dubbeltjes te doneren.
"Als jullie, mijn volgers, ieder 30 dollarcent geven, zijn we er. Heleen Mees is toch 'n oud-collega van me. En ik vind 't niks erg om even naar New York te gaan,"
bron 
 
Ik heb Heleen Mees altijd een vreselijk mens gevonden.
Wanneer ik dat Neelie Kroes stemmetje hoorde pakte ik de afstandsbediening. Kon haar niet aanhoren.
 
Dat verdomde gedram over thuiszittende vrouwen die aan het werk moesten!
 
Ik ben voor vrije keuze.
Als vrouwen ervoor kiezen niet buitenshuis te gaan werken, dan is dat hun goed recht.
 
Het feminisme volgens Mees leek meer op vrouwen kleineren.
 
Nu wordt ze zelf gekleineerd.
Het vogeltje zit achter tralies. In een vrouwengevangenis.
 
Kan deze verlaten vrouw de vernedering aan?
 
Ik vrees het ergste.
****

Geen opmerkingen: