27 april, 2019

Dolen tussen olijven en druiven


Het kwam ook nog een kleddernatte nacht achteraan met veel lawaai in de lucht. Waar hebben wij dit aan verdiend?
Jacky stond onder mijn bed te piepen en te beven.

Een aantal campers kon niet uit de modder wegkomen. Er was heel wat mankracht -en pk voor nodig om ze op het juiste pad te krijgen.
Wat een puinhoop.

Ook wij proberen de boel weer droog te krijgen.
Daar gaan nog wel wat dagen overheen. 

Tijdens de brunch keken we even naar de kleurrijke Koningsdagbeelden vanuit Amersfoort en stapten toen in de auto voor een (geïmproviseerde) rit door dit deel van de Chianti.

Ik at mijn eerste ijsje tijdens siesta. Heerlijk!! Zo’n hele bak vol voor maar €2,-
Nu zit ik weer twee uur lang foto’s te uploaden bij de receptie. Gelukkig schijnt de zon…..maar wat heb ik zin in een glas Chianti.
Ciao!!


Geen opmerkingen: