17 juli, 2012

"El, het is perfect - ik ben blij"



(Maandagavond)
Dat zei mijn lief vanmiddag tegen mij toen ik een kop thee op zijn nachtkastje zette.
We waren om twee uur aangekomen.  Vroeg genoeg leek mij.
Toch bleken we niet de eerste "golfgasten" en moest ik een beetje zeuren en kamers kijken alvorens we ons konden nestelen.

Het is voor 't eerst dat ik een hotel zo dicht bij de baan heb kunnen boeken.
Een jaar geleden!!


Hotels zo dicht bij de baan worden vrijwel direct na de vorige British Open vastgelegd door R&A mensen, officials en/of spelers.
Dat het me lukte een kamer te boeken verbaasde ons beiden zeer. 
Gewoonlijk zitten we op een klein uurtje rijden.

Nu kunnen we naar de baan, het strand en het centrum lopen.
De auto krijgt een week rust.


Het is een typisch Brits, stoffig, verouderd ***hotel.
Clifton Park is zelfs niet op Tripadvisor te vinden - maar zit een week bomvol mensen die beter gewend zijn en een oogje dichtknijpen. Alles is beter dan eindeloos in de file te staan.

Dit golftoernooi maakt het dramatische seizoen in één klap goed en dat is ze gegund, want het personeel is allerliefst.

Geen opmerkingen: