31 oktober, 2014

Piep 2


 We gingen weer naar de Kralingse Plas.
Heerlijk is het daar.

Ik heb iedere keer zo'n zin om in die grote plas te duiken want daar zwemt zó veel lekkers.
Maar ze roepen me steeds terug en ik gehoorzaam meteen.

De wandeling was bijna voorbij maar ik had nog niet gepoept.
Gewoon geen tijd voor.

Toen hoorde ik mijn vrouwtjes lieve stem:
"Ah, Jacks - doe even een poep alsjeblieft?!"

Nou dat deed ik toen en toen was ze zo blij en trots.
Het baasje zei dat het toeval was.

Hahaha, ik ben de enige die de waarheid weet.

Nou ja, in ieder geval waren ze blij met me en gingen we naar een pets shop.

Piep is namelijk aan flarden gescheurd door mij.
Ik speel altijd nog met hem, maar hij piept niet meer.

Nu is er een nieuwe Piep. Een hele grote.........die piept.

Nou, daar wil ik er nog wel een voor draaien, hoor.

 

Geen opmerkingen: