26 april, 2023

Diehards


HALLO!!!!
We zijn er nog hoor!

Even een update.
We klagen niet, maar zo slecht zijn de weergoden ons nog niet gestemd geweest. Dat is gewoon realiteit.

Dat strandhuisje hebben we niet gebruikt.
Regen, storm en winterse temperaturen teister(d)en onze caravan..........en ons.

Vele malen moest de schotel ingeklapt worden en trokken we voor de zekerheid de luifel in.

We zagen de nodige campers vast rijden in de modder.

Vorige week waren we twee nachten in Rotterdam voor de nodige (dokters)afspraken.
Afgelopen weekend waren de kinderen hier. Zij hadden een appartement op de boerderij gehuurd voor drie dagen.
Erg gezellig en vooraL Tutti genoot.

O ja, Tommy leeft nog. Die besloot om een voor twaalf, toen iedereen afscheid van hem had genomen, toch te gaan eten.
Hij heeft nog wel intensieve verzorging nodig en is veroordeeld tot een zeer streng dieet.
Maar hij is er nog en lijdt niet meer.
Het is de oude Tomsy!

Van maandag tot vandaag waren wij weer in Rotterdam: voorbereidingen treffen voor een lange reis naar Engeland.

Ik heb nu toch de winterkleren opgeborgen, op een paar dikke jassen en truien na.
Er moet een andere garderobe mee.

Verder bezochten we de kapper, deed ik boodschappen, laadde ik de auto vol en moest Jacky in Zierikzee naar de dierenarts.

Aangezien de zon - uhhh zon?? - wat is dat?? - scheen in Cadzand zijn wij meteen aan de slag gegaan.
Geen luifel meer en de Grondmatten zijn ook opgeborgen.

Meer moeite had ik met het inruimen van de kasten. In feite heb ik genoeg shirts bij me voor zes weken.😉


De weersverwachtingen volg ik al weken niet meer. Ze zitten er voortdurend naast.

Om zeker te zijn van een goede aftocht komend weekend zetten we de caravan morgenmiddag weer op het pad. Ik ben die schelpjes ook wel zat.

Better safe than sorry.
****

Geen opmerkingen: