21 juni, 2008

Eruit

Zelf had ik verlies aangevinkt in mijn poll. Ik voelde het aankomen.
Rusland zou voor 'the worst case scenario' gaan zorgen. Slechter hadden we het niet kunnen treffen. Niets underdog, daar geloofde ik geen moment in. Maar de coach van de Russen eiste die reputatie op - nog voordat van Basten iets kon zeggen.

Op de langste dag van het jaar werd Bazel het Waterloo van Oranje. Ja, en de Welpies waren niet meer verkrijgbaar. Alleen de Turken kunnen de Coolsingel nog onveilig maken. Dat scheelt een slok op een borrel.

Oranje speelde tegen twaalf man - de Russische ploeg + Guus Hiddink (de man die alles van het Nederlandse elftal weet).
DE SAR is mijn held.

Nu wordt er achterafgepraat. Cynici gaan zeggen "zie je wel?" Alle deskundigen gaan eindeloos evalueren.
Rusland was beter en daar wil ik het bij laten.

Zoals Cruyff zei: " er ontbreken een x-aantal dingen".

Geen opmerkingen: