22 februari, 2011

Aandachttrekkers 4


Sorry lieve lezers, ik ben weer (hopelijk tijdelijk) terug bij waar ik vijf jaar geleden begon.

Google wil mij laten betalen voor het uploaden van foto's. Even wist ik dat te omzeilen, maar ze weten me blijkbaar te vinden en maken me het bloggen onmogelijk.

Totdat ik de oplossing heb gevonden moet u het met een ouderwetse layout doen.
Dit blogje moet gaan over een verstrooide wereld: maar eerlijk gezegd ben ik behoorlijk verstrooid.
-
Het Midden-Oosten roert zich (to say the least).
Niemand weet raad met de situaties die in de verschillende landen ontstaan. Ook de gevolgen zijn niet te overzien en dat maakt het allemaal behoorlijk angstaanjagend.
-
Ondertussen gaat er in Londen een prins trouwen en is dáár geen sprake van een opstand.
Nou ja, er schijnt een relletje te zijn over de uitnodigingen.
-
Ook hier in de VS lusten ze er pap van.
Rare wereld.
******

Geen opmerkingen: