26 februari, 2011

Bloot nieuws

*******************************
Soms geloof ik mijn ogen en oren niet.

Wanneer een vriendin mijn opvattingen over seks liberal noemt, dan moet ik lachen.
Wanneer een andere vriendin zegt dat homoseksualiteit een ziekte is, dan moet ik mijn woede onderdrukken.
In discussie gaan heeft totaal geen zin.

Het grote Amerika, voorbeeld van het moderne leven, is in vele opzichten zo ongelooflijk preuts en bekrompen.

Twee voorbeelden:

1. Gisteren op het strand.

Ik gok dat het een Duitse blondine was die haar borsten even liet zien toen ze van bikinitopje wisselde. Het zal hooguit vijf tellen geduurd hebben.

Voor de conservatieve Amerikanen, die er in hun badpak met rokje onappetijtelijker uitzien dan deze slanke Europese, waren het vijf tellen te lang.
Ik was blij dat de vrouw van plan was om weg te gaan, want om mij heen hoorde ik boze, agressieve stemmen.

"Immoral, dirty, indecent, hooker, bad example for the kids, crazy Europeans:" buitenproportionele reacties van mensen die in hun garage waarschijnlijk een pistool of geweer hebben liggen.

2. In een nieuwsuitzending van het lokale FOX was een item over nudisten.

Daar zakt je broek van af.
*********************************

Geen opmerkingen: