26 oktober, 2012

Klant-en-service


 
Onze televisie is nog geen twee jaar oud en valt daarom nog in de garantie.
 
Ik hoorde al geruime tijd een knetterend geluid. Alsof twee elektrische draadjes een knetterende ruzie met elkaar hadden.
We keken het even aan.
 
Maar een paar weken geleden maakte ik toch melding van dit mysterieuze geluid bij de klantenservice van Philips.
Telefonisch werd er rap op mijn e-mail gereageerd.
 
Een paar dagen later ontving ik een usb-stick waarmee ik de tv kon updaten.
Helaas bleef de knetter hoorbaar.
 
Zoals opgedragen liet ik de decoder uit en startte ik de dvd-speler.
Het knetteren bleef. Ook in de mute-stand.
 
Het probleem zat dus echt in de televisie.
 
Er werd een reparatie afgesproken. 
 
De dag voordat de monteur zou komen hoorden we ineens niets meer.
Het zou toch niet..............
Ik vergeleek het met een doktersafspraak. Op het moment van onderzoek zijn je klachten ineens weg.
 
"Gelukkig" begon het geknetter later op de dag weer.
Voor de zekerheid nam ik het geluid op.
En dat was maar goed ook, want toen de monteur aanbelde was er weer niets aan de hand.
 
Dankzij de iPad is er toch een paneel vervangen.
Er knettert niets meer.
 
Nou ja, dat is te zeggen.................
 *********

Geen opmerkingen: