En toen begaf mijn Toshiba het.
Ik kreeg ineens een raar wazig beeldscherm.
Het machientje had bijna 15 jaar goed gedraaid.
Ik had hem ooit gekocht van mijn "niet roken" geld.
Andrew van DIMENSION op de Goudsesingel constateerde meteen een kapotte videocard.
Dat zou geld gaan kosten en zo'n ingreep was de Toshiba niet meer waard.
Vandaag kocht ik bij Andrew en Weng, waar ik al jaren trouwe klant ben, een Zenbook van Asus.
Een flinterdunne en erg makkelijk bruikbare laptop.
Opstarten en afsluiten gaat in 4 seconden.
Het ding is razendsnel.
Wat vindt u van het verlichte toetsenbord?
Dit zijn van die aankopen die ik niet online doe.
Onlangs schreven verschillende boze en bezorgde Amsterdammers dat er boekenwinkels in de hoofdstad sluiten.
Vakmanschap is aan het verdwijnen.
In Rotterdam heeft Donner een zeer geslaagde herstart gemaakt dankzij de moedige aanpak van de medewerkers.
Boeken koop ik niet online.
Je moet een boek vasthouden. Doorbladeren. Rustig bekijken. De achterflap en/of voorwoord lezen.
Computers en laptops behoeven tegenwoordig nauwelijks uitleg.
Ze zijn simpel.
Kreeg je er vroeger een lading handleidingen, garantiebewijzen en (opstart)cd's bij, nu zit er alleen een adapter bij. En ook die is de helft lichter en kleiner.
Maar ik heb de hulp van Andrew en Weng nodig.
Zij leveren service. Hun dienstbaarheid en kennis kan ik nergens anders vinden.
Ze zijn uniek.
Ik praat niet tegen een inhalige helpdesk. Ik praat met mensen.
O, wat een mooi machientje is dit!
*****
Geen opmerkingen:
Een reactie posten