19 januari, 2022

De nasleep


Tja, er zijn nog wat dingetjes - zoals een beschadiging aan het frontje van een lade.

Maar ook weet ik nog steeds niet precies wat de mogelijkheden zijn van de magnetron en de oven.
Ja, ik heb de manuels gelezen - maar ik kom er niet uit.

De afwasmachine en het inductie koken heb ik zelf onder de knie gekregen.

Aan Anovi vroeg ik waarom er niet iemand gestuurd kan worden die de klanten tekst en uitleg geeft na de aankoop van hun keuken met dure apparatuur.
Of vraag in ieder geval even of het lukt.

Ook over de afzuigkap had ik vragen. Er knipperden lichtjes waar ik geen weet van had.

Goed - die lijst met vragen werd serieus opgepakt en gisteren kwam de monteur - op mijn nadrukkelijk verzoek MET mondkapje. Anovi is een gelovig bedrijf.

Hij wist zich duidelijk geen raad met mijn vragen over de hierboven beschreven problemen en moest het allemaal online opzoeken.

Vooral de oven bleek lastig.
Ik vrees dat het stoeien blijft.

Toen hij het frontje wilde vervangen was hij al wantrouwend of het wel goed zou zijn.
Wij kregen de indruk dat hij wist dat het niet goed zat.

En het leek alsof de doos al open was geweest.

Hij zei stante pede dat het vervangende frontje op meerdere plaatsen beschadigd was en liet het meteen zien.

Betreurenswaardig, maar ook ergerlijk.

I

Ook de loodgieter moet terugkomen voor wat onvolkomendheden.
Hij zou vrijdagmiddag komen maar toen hij een uur na de afgesproken tijd er nog niet was ben ik gaan bellen.

Het liep uit en een andere dag werd geprikt.

Gelukkig is het niet urgent, maar ik kan me voorstellen dat de betreffende bedrijven, die het al razend druk hebben, er ook wel eens klaar mee willen zijn.
Net als de klant.
*****

Geen opmerkingen: