26 mei, 2022

Tijdens zo'n wandeling toont Jacky haar onvoorwaardelijke liefde


Vandaag hebben Jacky en ik dan toch de prachtige wandeling gemaakt.
Manlief zette ons achter het Ibis hotel af, daar waar het pad begint.

Ik in mijn bergschoenen en gewapend met twee stokken.
Jacky (8/56 jaar) met haar goede neus, lenige pootjes en onverschrokkenheid. Ik ben jaloers op haar moed.
Het begon steil, maar zeer goed begaanbaar.


We lieten Port-en-Bessin achter ons.


Er volgde een vlak gedeelte. Ik dacht in de verte mijn einddoel te zien.


Jacky dacht er niet aan de benen te nemen. Ze wist haar jachtinstinct te onderdrukken en hield mij voortdurend in de gaten.


Bloemetjes en bijtjes.


Verstoppertje spelen.


Een smal stukje pad, wel heel dicht langs de afgrond. 


↓En wie stond daar?
Jacky zag haar baasje en was in een paar seconden boven.

Over die klim deed moe wel wat langer.😅


Een heerlijke wandeling.
*****

Geen opmerkingen: