27 mei, 2022

Vandaag weer een etappe afgelegd, naar Longues s/Mer


Qua weer en temperatuur was dit een uitgelezen wandeldag.
Onderweg was het jack uit, jack aan.
Jacky keek me aan met een snoet van "make up your mind El."

We liepen heerlijk. Kwamen welgeteld vijf mensen en twee honden tegen en genoten van de uitzichten en van de frisse, groene natuur.
De regen heeft de gewassen goed gedaan, dat was duidelijk te zien.

De hoogteverschillen waren, in tegenstelling tot gisteren, niet noemenswaardig, maar de route vond ik minder spectaculair.

Zoals gewoonlijk zette manlief mij af -en haalde mij op.
Ik begon waar ik gisteren was geeïndigd en liep naar het parkeerterrein van les Batteries de Longues s/mer. Daar zag het zwart van de auto's, bussen en campers.


Maar toen kwam het laatste, lange stuk: een grindweg.
Dat vond Jacky minder prettig. Ze zocht haar eigen route in de berm.↓


↕Ik kwam langs een paar bouwwerken waar volgens mij hippies in wonen.


Wanneer ik de foto's zie dan denk ik: "het was toch best een mooie wandeling."
*****

Geen opmerkingen: