12 juni, 2023

Stratford upon Avon


Een goed (Mercure) hotel middenin de stad. Helaas kan ik mijn tablet niet opladen, waardoor ik nu heel snel moet zijn met dit blogje.

Stratford is een gezellige middelgrote stad met goede winkels en veel gezellige eettentjes.


In de stad draait het om een persoon.


Ik sprak op straat mensen die zeiden dat het onmogelijk was om Shakespeare's geboortehuis te bezoeken.
Ze hadden het tevergeefs online geprobeerd.

Ik liep naar de entree en kon een kaartje kopen.
Wel even GBP 20,- dokken.

Shakespeare moest eens weten dat hij een industrie op zijn naam heeft staan.
Ik was veertig jaar geleden in het huis geweest.

Bij mijn weten was het toen authentieker.
Enfin, ik heb de industrie gespekt met mijn bezoek. Het gaat om het gebouw.


↓Onze hotelkamer.


 

Geen opmerkingen: