04 oktober, 2024

Bijpraten


Het is goed zoeken naar ongeschonden veldbloemen, maar ik heb weer twee vaasjes weten te vullen.

Wij waren tijdens het slechte weer in Rotterdam.
De griepprikken zitten er weer in.

De auto moest naar de garage en de orthopeed besloot dat ik aan mijn voet geopereerd ga worden.
Ieder jaar een injectie werkte weliswaar, maar is niet aanbevelenswaardig.

Mijn linkervoet wordt geteisterd door Mortons neuroom: een ontstoken, in de knoop geraakte zenuw.
De operatie duurt ongeveer een kwartier, maar ik moet wel onder zeil. Ruggenprik mag ook.
Ik ben daar nog niet uit.

Woensdag kwam ik terug op de camping. Manlief volgde een dag later.
Het bleek kleddernat te zijn.


Inmiddels droogt het overdag goed op dankzij de gulle zon.
Daarom kan de camping toch weer vol staan.

Dit weekend zijn er drie grote loopevenementen, met als hoogtepunt de kustmarathon die zaterdag van Burgh-Haamstede naar Zoutelande gelopen wordt.


Het dorp is vol!!


Wat was het weer een super heerlijke dag.


Tja, het is dierendag en daarom was deze libelle zeer welkom op mijn schoot.
******

Geen opmerkingen: