04 januari, 2016

Bezoek

 

Tommy kwam op bezoek.

Papa wilde het speelgoed opbergen, want Tommy staat bekend als "the terminator." Maar het was niet nodig.
Tommy pakte meteen mijn dekentje en rende daar blij mee door de kamer, dwars door de zes plasjes die ik in alle opwinding net had gedaan.

Het was dus even bal in ons Zeeuwse huis, maar mama vond gelukkig alles goed en liep met een handdoek achter mij aan.

Na een kwartier was hij pas echt in mij geïnteresseerd en kwam er toen ook achter dat ik wel een lekker teefje ben.
Nou ja, toen begonnen we te zoenen.

De interesse in mij was voorbij toen mam de tafel ging dekken. Het werd even oppassen voor Tommy. Die rook namelijk overal eten en wilde daar ook bij.

Eerst was het de Fisherman's Friends, daarna de kaas en vervolgens de zalm.
Heel ongegeneerd zette onze bezoeker zijn voorpoten op de eettafel en het aanrecht.
Ik bleef perplex in mijn mandje toekijken.

Na de lunch gingen we naar het strand. Mijn strand.
Als een goede gastvrouw ging ik Tommy voor (foto boven)

 
We mochten los.
 
 
Tommy is erg fotogeniek. Ik niet.

 
Hier herken ik mij wel in: "Laat die baas maar lullen." 

 

 
Tommy speelde met de bal en bleef bij zijn baas.
Ik houd meer van spoorzoekertje spelen en ging mijn eigen weg.
Zo nu en dan, wanneer de stem van het vrouwtje mij uit mijn trance haalde, kwam ik kijken of alles goed ging.

 
Nou ja, aan alle pret komt een einde.
We gingen weer aan de riem en met de bazen op de foto.
 
Tommy moest weer naar zijn huis, maar ik weet zeker dat hij een beetje jaloers is op mijn strand.
Kom maar gauw weer, Tommy.
 

Geen opmerkingen: