Zo nu en dan ga ik mijn boekje te buiten.
Chips: ik ben er dol op.
Dus wanneer Lays in de reclame is, dan kan ik die aanbieding niet weerstaan.
Lays (vroeger Smiths) was kwalitatief beter dan Croky of andere (huis)merken
Ik leg de nadruk op was, want de laatste tijd vind ik ze niet meer zo lekker.
Ik mis de krokante bite.
In eerste instantie dacht ik dat ik pech had - een eenmalige miskoop. Toch wilde ik het melden.
Lays twittert ook en zo kwam ik op een klachtenformulier terecht.
Ik moest de streepjescode en uiterste verkoopdatum invullen en kreeg vrijwel direct een bevestiging per e-mail.
Perfect.
Een paar dagen later lag er een brief met voucher in de bus.
Een ander soort aardappel met een ander soort kraak.
Zou dat het zijn?
Ik besloot nog een zak te kopen.
Maar weer waren de chips niet lekker. Net alsof de zak een dag open had gestaan.
Ik gaf niet op en probeerde een andere smaak.
Maar helaas........geen beter resultaat.
Zou het aan de supermarkt liggen? Plus heeft Lays vaak in de aanbieding.
Dus kocht ik een zak chips bij een andere supermarkt.
Helaas: weer een tegenvaller en weer reclameerde ik.
De klantenservice van Lays reageert accuraat.
Een kennis liet ik proeven.
"Tja, dat is nou niet bepaald crunchy," was haar reactie.
Ze belde me een dag later op.
"Ik heb net een zak Lays geopend. Precies hetzelfde als wat jij me gisteren liet proeven. Niet krokant."
Ik geef het op.
Lays heeft dit product dusdanig veranderd dat het aan kwaliteit heeft ingeboet.
Waarvan akte.
****
Geen opmerkingen:
Een reactie posten