22 september, 2022

Mijn doorzettingsvermogen zal het winnen van mijn fysieke vermogen


Dat tapen begin ik, met hulp van mijn geweldige fysio, aardig onder de knie te krijgen.
Heel spreekwoordelijk in mijn geval.

We hebben beiden sinds de Italiaanse stedenreis nogal wat motorieke problemen.
Bij mij zijn het vooral de pezen die overbelast zijn. Maar ik wil persé in beweging blijven en dagelijks een uur lopen.

Wandelen over het strand doe ik even niet.

Daarentegen zijn er vanaf de camping voldoende mogelijkheden. Zo kwam ik er vandaag achter dat 't Zwin binnen loopafstand ligt.

Ik neem u mee.


De herfst kondigt zich in kleuren aan.


In de verte zag ik restaurant Zilt&Zout waar we zondag zo heerlijk gegeten hadden.
Kunnen we dat dan lopend bereiken?

Ik nam een short cut door het land.

Helaas nee, het restaurant ligt aan de andere kant van het kanaal.


Ik sloeg rechtsaf richting bruggetje naar de overkant.


Prachtig uitzicht.


Maar zoals overal kom je ook hier zwermen fietsers tegen.
Allemaal bejaarden die hun e-bike totaal niet onder controle hebben. We zijn onderweg al wat bebloede armen en benen tegengekomen. Ze fietsen veel te hard, want - o - het gaat zo licht.


Camping De Wachtsluis ziet er aardig uit. Het ligt aan de andere kant van de weg/dijk.
Voordeel: je bent zo bij 't Zwin.
Nadeel: de auto moet op een parkeerterrein en mag niet bij de caravan.

Geen opmerkingen: