14 januari, 2009

Webtelefoneren

Een nieuw (gratis) speeltje: SKYPE

Ben je thuis, heeft je PC of laptop een microfoon en speakers - evenals degeen die je wilt bellen natuurlijk, dan spaar je nogal wat uit.

Ik heb het zojuist geinstalleerd. Het lijkt mij ideaal wanneer ik vanuit het buitenland wil communiceren met zoonlief.

Zo staat het op de site:
Maak uw gesprekken gratis
Gesprekken tussen Skype-gebruikers zijn altijd gratis. Maar dat is nog lang niet alles.
Gratis bellen naar mensen op Skype
Gratis instant messenger
Gratis videogesprekken Cheap SMS
Cheap calls to phones worldwide
-->
...en nog veel meer. Om Skype te kunnen gebruiken hebt u een computer met breedbandverbinding, speakers en microfoon nodig.
Nu downloaden

Mijn inbox stroomt vol met e-mails van eenzelfde toonaard: "Je loopt achter El. Je loopt vreselijk achter".

4 opmerkingen:

cableclair zei

Ik gebruik het al jaren! Het werkt echt supergoed. van Skype naar Skype is gratis en het werkt heel goed! Maar heel af en toe is het wat minder maar dat is verwaarloosbaar.

Ellen ten Bruggencate zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Ha Ellen,
Ik heb het al jaren en het kwam heel goed van pas toen mijn dochter in Canada studeerde. Dan kan je rustig uitgebreid bijpraten zonder dat het iets kost. Ik kan het iedereen aanraden!
Vriendelijke groet,
Angelien

Ellen ten Bruggencate zei

Jajajaja, ik weet het. Ik loop jaren achter.
Maar wij hebben mooi even gratis getelefoneerd en ik heb je nog gezien ook.