13 augustus, 2020

De hitte en Corona doen de stoppen doorslaan



Midden in een hittegolf lopen de distributiecentra vol met 5 december snoep.
Ik noem hun namen niet meer want dan maak ik mij schuldig aan racisme.

Die man met die baard -en staf is namelijk slavendrijver en die met een zak over zijn schouder zou zijn slaaf zijn. 

Van die laatste mogen geen beeltenissen meer verschijnen op social media.

Het bevreemdt mij trouwens dat de schimmel-jockey nog wel geoorloofd is.
Want het is toch een feit dat het Vaticaan zich verrijkt (heeft) aan de armen. Er zijn nog wel meer onverkwikkelijke voorbeelden aan te voeren, maar daar gaat het nu niet om/over.

De zwart-wit discussie is helemaal geen discussie meer. Het is een gewelddadige rel geworden.
Het spijt me dat ik als wit mens geboren ben. 

Het zijn angstige tijden, beste lezers.

Corona wordt aangewakkerd door roekeloze jongeren.
Waarschuwen heeft totaal geen zin. Ze trekken zich van niets -en niemand wat aan.
Ik laat mijn mond snoeren door een mondkapje en ga iedereen uit de weg. Ook de middelvingers.
Daarna sluit ik mij met man en hond weer op.

Maar kunt u mij uitleggen waarom uiterst bloeddorstige drillraps wel zijn toegestaan en een zwart geschminkte man die pepernoten strooit niet?
******

Geen opmerkingen: