05 augustus, 2020

Met mijn hoofd in de Britse wolken



Een jaar geleden maakten we een prachtige reis door Groot-Brittannië.
Cotswolds - Wales - Yorkshire - Lake District - Scottish Highlands (Isles of Skye).

Ik herbeleef die reis wanneer ik de foto's terugzie. Het is ook een kwelling, want oh wat mis ik het land.

Maar we moeten eerst maar eens zien ongeschonden door deze misère, genaamd Covid-19 pandemie, te komen.

Ik ben inmiddels door de (Britse) voorraad thee heen. Aangezien ik nogal merkgebonden ben, moest ik een bestelling doen bij Van Zanten.

Maar voordat ik daaraan toekom, eerst nog wat leuk 2019-foto's van stoffige boeken -en onoverzichtelijke dorpswinkels in ↓Wales en the Lake District↡.

↑Maar ook M&S foodhall mis ik.

Gelukkig kom ik Van Zanten, zie deze blog, regelmatig op Facebook tegen.
Online bestelde ik thee, die we vanmiddag zijn gaan ophalen.

Ik was blij verrast. Wat een ideale verandering.

Van Zanten heeft op tijd de move van de Karel Doormanstraat naar Nieuwerkerk gemaakt. De (dure) oude winkel was allesbehalve Corona-proof.

Dit pand is makkelijk te vinden en de sortering is nog steeds geweldig.
In deze vakantietijd was het stil waardoor we de tijd hadden bij te praten met de enthousiaste eigenaresse.

Nadeel: je gaat met TE veel lekkere en leuke dingen weg.

Geen opmerkingen: