25 januari, 2021

Verborgen verleiders


Aangezien de winkels dicht zijn ben ook ik aangewezen op "webshoppen."

Nu probeer ik mij te beheersen en bestel ik alleen dingen die ik nodig heb, zoals deze knoflookpers.↑
Hij bevalt beter dan de knijper en ik ben inderdaad afgegaan op de plaatjes.

Op Facebook verschijnen verleidelijke reclames. Een selectie van handige en leuke gadgets die mijn aandacht trokken.

↓Een praktisch apparaatje, maar niet voor mij - want ik maak nooit zelf pasta.
↑Wat ben ik blij dat ik mijn haar niet kleur. Nooit gedaan ook.

↓Zelfs mijn uitbundige grijze lok is puur natuur.
↑Bij lekkernijen scroll ik snel weg.

↓Maar over dit kussen moet ik nog een nachtje slapen. 

↕Voor handige gadgets ben ik altijd te porren.

↑Hier word ik blij van.

↓Deze twee hieronder lijken mij ideaal in de caravan.
↑Ruimtespaarders die je na verloop van tijd weggooit. Komen goed van pas in de sleurhut.

↓Zo'n clip is fijn, maar ik kan natuurlijk ook een broche gebruiken. Een broche: klinkt heel erg jaren '70, Toch?
↑Erg praktisch omdat er niet geboord hoeft te worden.

↓Ik geloof niet dat het is wat u denkt dat het is.

↕Beiden zie ik graag in mijn nieuwe keuken.

↑Draadloos is ook wel verdraaide handig.

↓De hygiënische wc-borstel die makkelijk onder de randen komt.

Wat me vooralsnog tegenhoud zijn de onbekende leveranciers en de lange bezorgtijd.

Maar ideeën te over.
*******

Geen opmerkingen: