09 augustus, 2023

"Dit is de laatste dag dat ik hier ga slapen en morgen ga ik naar Inverness"



Met kleinzoon, die ineens interesse in de schrijfsels van zijn oma heeft, zit ik dit blogje te schrijven.
Hij heeft de titel bedacht en vult mijn zinnen, die ik hardop voorlees, hieronder aan. 
Dat u het maar weet.

Vandaag was weer een razend drukke dag met een vol programma.
Eerst naar een hotel om een tafeltje te boeken voor vanavond.

Daarna gingen we naar een museum dat helaas dicht was.

Toen naar een dam waar elektriciteit wordt gemaakt. Dat was leuk en leerzaam.


Opa nam wel de langzaamste trap dus waren wij er eerder.


Daarna reed opa ons naar een pachtig "hotelpaleis" waar een museum was. Dat was zo stom, want wij konden niet in heel veel kamers.
En de lift deed het niet zo goed, dus moesten we met de trap naar beneden.

Oma wil er wel graag een keertje logeren en Tutti ook, want er is een zwembad in het hotel.


Tussendoor gingen we ook nog naar een grote speeltuin en dat vond Tutti heel leuk.
In de auto speelde hij met Nintendo en at een bruine boterham met pindakaas erop.

In een hele mooie chocoladewinkel kochten we chocolade voor zijn mama en papa en voor opa en oma.
Ook konden we zien hoe de chocolade wordt gemaakt en gelukkig was er een wc.

Op de camping ging Tutti kleien en oma ging douchen en daarna ging oma een boek (red. blog) schrijven.

Mama belde ook nog even. 

En opa rustte uit met een boekje.
Dat was onze dag.
*****

Geen opmerkingen: