14 juli, 2024

De laatste dag, het is voorbij gevlogen


Met kleine oogjes (doodmoe) typ ik dit blog. De laatste dag was geweldig voor de liefhebber die ik ben.
↕Het laatste mooie tochtje binnendoor (sluiproute van maar 20 minuten) 


↑Manlief zette me voor de laatste keer af en ik zag de “vroege starters” op de vierde voorbij komen.


↑Altijd fleurig aangekleed: Marcel Siem.
Hij speelde met de ongelukkige Justin Thomas.


↑De Koreanen houden ook erg van golf.


Op de par 3 zesde zat ik een paar uur.


Stewart Cink↑


Vervolgens liep ik, na een sanitaire stop, naar de eerste tee.


Ik vond een ideale plek bovenin, van waaruit ik ze voor mij zag afslaan -en achter↓ mij zag approachen mij putten.

Alleen zat er een vervelende Amerikaanse twee stoelen verder die haar mond niet kon houden en de grootste onzin zat uit te kramen: onder andere over de kleur van de hesjes die de caddies aan hadden.

Na de afslag van Rory ben ik rustig, weer via drie en vier, naar de uitgang gelopen. 

Het meeste van deze fantastische finaledag (ook het weer zat mee) hebben mijn vrienden op Facebook live kunnen volgen. Op de baan was de wifi vele malen sneller dan hier op de camping.


Tommy Fleetwood speelde ronduit teleurstellend.
Hij kreeg het niet voor elkaar, ondanks urenlang oefenen. Zelf gaf hij in een interview toe dat zijn spel beneden peil is. En ik zag op de oefendag dat zijn korte spel inderdaad te wensen over laat.

↓Daar liep een teneergeslagen Fleetwood van drie naar vier.


Rory McIlroy liep er parmantig bij na zijn birdie op de derde.
Dat veranderde later helaas.

Moe ben ik, niet alleen van het lopen – maar vooral van de indrukken..

De baan is fantastisch voor toeschouwers. Overal zie je golf.

Volgend jaar absoluut weer.!!!

*******

Geen opmerkingen: