10 juli, 2024

Oefendag - Scottish Open


Vandaag was het dan zover. 
Hoewel het nog regende stapten we in de auto richting Edinburgh om bij een enorm shopping center (Fort Kinnaerd), ten zuiden van de stad, boodschappen te doen. Jacky kreeg nieuwe dekjes en ik moest wat inkopen doen bij M&S.



Daarna zette manlief mij af bij een speciale ingang (goed geregeld) vlakbij hole vier. 
The Renaissance Club is een “nieuwe” (2008) baan. Ik ben nog niet onder de indruk, maar ga dit weekend de baan echt verkennen.

Het was leuk om er deze droge middag rond te dolen.


Padraig Harrington (Ierland) heeft zijn strepen al verdiend. Als inmiddels senior mag hij nog steeds meedoen.
Een groot kampioen.

The Scottish Open is een opwarm toernooi voor The Open.
Het is makkelijker toegankelijk en je kunt ook hier de hele wereldtop zien spelen.


↑En daar is een van mijn favorieten Tommy Fleetwood.
Ieder tournooi maar oefenen, oefenen, oefenen...............met een coach. Ze moeten er veel voor laten en veel voor doen om tot de top door te dringen.

Joost Luiten heb ik vandaag niet gezien.
Zijn starttijd morgenochtend is 7.11 uur.


↑De vriendelijke Canadees Alec Hadwin (no.37 op de PGA Tour)
↓De Amerikaan Wyndham Clarke (no.5 op de PGA Tour en winnaar van de US Open vorig jaar).




↕Even over de schouder van Fleetwood meekijken.
De Pro-Am staat gelijk aan een oefenronde.


Mijn vent is al heel blij met zijn nieuwe pet.
*****

Geen opmerkingen: