12 juli, 2024

Hij naar de golf, ik naar Tantallon


Om 11 uur zette ik manlief bij The Renaissance Club af. 
Hij mocht deze dag genieten van golf en prachtig weer. Ik zou hem om drie uur weer ophalen.
Dat prachtige weer zagen wij 's ochtends niet aankomen en dus waren we te warm aangekleed.

Ik reed naar Tantallon Castle (1350).

Mijn English Heritage kaartje werkte hier en Jacky mocht mee.
De vergezichten vanaf dit robuuste bouwwerk zijn prachtig en behoeven verder geen uitleg


↓Natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan....maar deze trappen op -en neer met Jacky in mijn armen kon ik echt niet aan.

Twee hele vlotte dames met een Westy wilden graag even op Jacky passen zodat ik de klim naar boven kon maken.


↓Daar zag ik ze staan zwaaien. Jacky werd overvoerd met treats - zo lief vonden ze haar.


Met het zweet op mijn voorhoofd en trillende knieën kwam ik beneden aan.


↑Inmiddels was het lunchtijd en daar weten de Britten wel raad mee.
↓Wij hadden vooral dorst.


Na het kasteel reden we richting de golf en stopten nog even in North Berwick - waar ik een heerlijk bankje vond aan het strand en aan de golf.


Amerikanen vinden het geweldig om op links courses te spelen - vooral hier in Schotland.
North Berwick is heel bekend.
↑Ze huren caddies in en gaan de baan in.


↑Me and my dog💓


Deze dames waren goed voorbereid voor een duik. Ik doe het ze niet na.
Voor mij was een verfrissende douche noodzakelijk en genoeg.

Wat een ongekend prachtige dag.
****

Geen opmerkingen: