13 juli, 2024

Het scheelde twee jassen, een muts en een trui, vergeleken met gisteren


Wat een verschil met gisteren. Ik was goed voorbereid.

Truien, warme muts, regenbroek, jas, cape: het weer kon mijn pret niet verpesten.

Ik had een stoeltje meegenomen, maar op de tribune aan eerste tee zat ik uit de wind. Tot mijn grote blijdschap zag ik oude vrienden, waar wij jarenlang mee optrokken op The Opens, de trap opkomen. Dat was een warm weerzien.↓ 


↑Sub-topper English Harris (USA) is zo'n speler die nooit in de schijnwerpers staat, maar er wel altijd bij is.


In één flight: ↑de een ligt perfect uphill -
↓de ander slaat de bal van prut naar prut.


↕Ondertussen warmen andere spelers zich op voor hun derde ronde.


↑Brian Harman
↓Justin Thomas


↕Fleetwood en Schauffele


↑Edoardo Molinari
↓Zij vonden het echt koud.


Toen ik op de terugweg was en bij de vierde tee arriveerde was ik stomverbaasd dat er helemaal geen publiek was.

Je ziet plukken massa meelopen met de grote namen, terwijl de winnaar zomaar een onbekende naam kan zijn.
******

Geen opmerkingen: