27 juli, 2024

Vanuit de lappenmand


Alweer ziek?

Had ik zes weken geleden, toen ik doodziek uit Normandië terugkeerde, niet genoeg antistoffen opgebouwd?

Blijkbaar niet.

Aan dit virus kon ik niet ontkomen. Hij greep me toen zijn drager mij in de afwasruimte in Berwick middenin mijn gezicht hoestte. Ik kwam terug naar de caravan en zei: “als ik nu niet ziek word…”

Toen donderdag zich de eerste verschijnselen aandienden kwam het voorval niet eens in mij op. Ik realiseerde het pas een paar dagen later.

Enfin, Berwick is v.v.t. We zijn terug op onze geliefde camping nabij Richmond, Yorkshire. Rebecca en Stuart hadden onze plaats voor ons vrijgehouden.

Ondanks dat mijn benen als lood voelen en het snot uit alle poriën loopt zijn we vandaag toch een tochtje naar Aysgarth Falls gaan maken. 

Sorry voor de herhaling, maar van dit landschap kan ik geen genoeg krijgen.

De geest van Siegfried en James waart hier rond.


In Leyburn kocht ik een Covid-test, die hier gelukkig nog wel te krijgen zijn. Het is toch altijd een opluchting wanneer de uitslag negatief, dus goed is.
*******

Geen opmerkingen: