26 mei, 2024

Een flinke opwarmer


De wandelkaart kwam vanmorgen op tafel.
Mijn eerste etappe moest niet al te zwaar/lang zijn, dus koos ik ervoor van Port-en-Bessin via de kustroute naar Commes te wandelen met Jacky.

Manlief zou daar naartoe rijden en mij een klein/makkelijk stukje tegemoet lopen.

Het weer kon niet beter zijn.


Op een gegeven moment vond Jacky het genoeg. Ze keek me aan met een snuit als "je doet het zelf maar."

Toen ik zei dat we naar papa moesten veerde ze op.


↑Daar was ie.
↓Het lijkt de Côte d'Azur wel.


Al die campers hebben fietsen mee.
Wij begrijpen dat niet, want er zijn nauwelijks fietspaden.

Op weg naar de camping vroeg manlief of ik moe was.
Nee, niet echt. Ik had het warm en moest naar de wc - that's all.


Er pruttelt iets lekkers in de slowcooker.
Nu hockey kijken en straks binnen eten.
Er is regen voorspeld.
Maar deze mooie dag hebben we weer meegenomen.
****

Geen opmerkingen: