04 september, 2024

Ik wilde vandaag "blogvrij"


Heeft het zin, dat vele bloggen? Raken de lezers niet overvoerd en haken ze misschien af?
Of kunnen ze al die vakantieverhalen en kiekjes wel waarderen?

De twijfel sloeg toe.

Vandaag wilde ik geen blog plaatsen, maar toen we eenmaal op pad waren…….

Vertelsels is mijn dagboek waar ik regelmatig dingen in opzoek. 

Toen we op het uitgestorven strand van Veryan liepen verdween de twijfel.


We reden vervolgens naar St. Mawes Castle - dat pal tegenover Pendennis Castle in Falmouth ligt, waar we twee weken geleden waren.

Deze militaire vesting, gebouwd door Henry VIII (ja, die van al die vrouwen), was belangrijk met Pendennis aan de overkant om de vijand uit de baai te houden. 


↑En hier kreeg Jacky weer de bekende English Heritage treat.


Tijd voor iets lekkers.
Daarvoor reden we naar een plek waar we eerder waren geweest.
In de zon, die we de komende tijd moeten missen, genoten we van thee en scones.


Terwijl Jacky bij de auto haar eten kreeg liep ik snel even naar het beeldschone, aan het haventje gelegen kerkje.



Te veel materiaal om geen blog te maken.
******

Geen opmerkingen: