28 augustus, 2024

Absolutely fabulous: St. Agnes


Het was weer niet best vanmorgen.
Deze vakantie krijgt wat weer betreft geen 4-sterren.
Maar we klagen niet. Het is iets waar we niets aan kunnen veranderen.

St.Agnes is ons goed bekend - we vinden het fantastisch.
↓Dit is zo irritant. Geparkeerde auto's waardoor je altijd moet uitwijken voor tegenliggers. Het is iets wat bij ons ondenkbaar is, maar Gr. Br. weten ze niet beter.


Ik ben alleen naar boven gegaan: via het coastal path.


Het was best wel een flinke klim - maar het lukte me.


↑Kijk de hei: paars en geel. Zo prachtig.
Komt niet over op de foto.


↑De mijnen.

En toen kwam de zon tevoorschijn!


↑Aan dat strandje heb ik slechte herinneringen overgehouden. Ik raakte zwaar gewond aan mijn been.
Maar het is van een overweldigende schoonheid.

↓Waarom die pijl?
Vanwege een mooie camping waar ik meer over wil weten.


Ik liep niet hetzelfde pad terug, maar via het makkelijker asfalt.
Duurde wel wat langer, maar was veiliger.


Nog even met manlief, die Jacky wel drie keer op het strandje achter een bal liet rennen, op een bankje.
Genieten!

Trots en met enige weemoed keek ik naar boven.
Daar had ik gelopen, gestaan -en genoten.

St.Agnes gaat je verbeelding te boven.

Geen opmerkingen: