26 augustus, 2024

Lizard Point


Wij verlieten vanmorgen bijtijds het hotel in Falmouth. Vroege vogels lagen al om 8 uur in zee.

Manlief verwachtte veel drukte op de weg - maar hij had het gelukkig mis.
De rit naar Lizard Point (en later naar de camping) verliep uiterst vlot.

Namen we met pijn afscheid van Falmouth?
Ja. 
Falmouth is fantastisch!! Echt fantastisch!!
Volgende keer proberen we (op tijd) het Victoriaanse Falmouth Hotel te boeken.

Nemen we met pijn afscheid van het St. Michaels hotel?
Nee!
Locatie en kamer waren prima.
De rest was echt kritiekwaardig. Ik zal er nog een blog aan wijden, want vanmorgen was het weer een  lachwekkende puinhoop bij het ontbijt.

Dus vertrokken we ruim voordat de grote meute zou uitchecken bij de twee computers.
Op weg naar het mooiste punt van Cornwall: althans dat vind ik.


↓En natuurlijk werd Jacky weer verwend. Dit keer geen koekje, maar een echt stukje saucijs.


Laat dit soort natuurwonderen maar over aan de National Trust.
Alsof we in een schilderij liepen.
Wat een schoonheid!!


Vorig jaar wilde manlief niet met me mee naar beneden lopen. Aangezien het pad naar de baai goed te doen is, vergezelde hij me dit keer. 
Hij vond het fantastisch en hij kon overal zitten.


Dit is zo'n plek waar je niet weg wil.
Althans ik!!


Op de heen -en terugweg kwamen we (in de buurt van Helston) langs een zeer grote militaire vliegbasis.
Daar valt Leeuwarden bij in het niet.

Terug op de camping zijn we blij weer in ons eigen huisje te bivakkeren.
******

Geen opmerkingen: