03 april, 2020

Brugvrees...



.....daar heeft Jacky last van.
Eerst dat richeltje en dan gaat ze op de rand van de stoep lopen - griezelig dicht bij de weg.

Het was weer een "sleep me maar mee" wandeling.
Ze vindt dat uur met mij te lang.
De heenweg lijkt nog wel leuk, maar terug begint het traineren.

Terwijl ik, zoals geadviseerd, mijn mond dicht probeer te houden (iets dat voor asthmatische manlief onmogelijk is) wil Jacky vogelpoep van de straat op te likken.
Thuis wacht haar weer het washandje


Het wordt een spannend (niet leuk) weekend.
Kunnen de Nederlanders het opbrengen thuis te blijven? Redden de overwerkte IC-ploegen het met de bedden?

Het is een horror scenario dat er geen uitvaardtdiensten gehouden kunnen worden.

Een mini pleistertje op de diepe wonde:

Morgenavond om 21 uur wil Nederland buiten een kaarsje branden voor hen die stierven aan Corona. 🕘🕯 


Het eerste boeket van Naturals is prachtig.
Ik ben benieuwd wat ze volgende week komen brengen.


En tenslotte stel ik u voor aan de eeneiige tweeling Kwaak.
*****

Geen opmerkingen: