11 april, 2020

Het blijft laveren



Goede Vrijdag werd heerlijke vrijdag.
De asperges waren om te smullen.

Minder prettig is de hooikoorts die mij teistert.
Ik slik al twee aerius tabletjes per dag. Daarnaast 4 pufjes Avamys.
En sinds gisteren druppel ik ook mijn ogen. De geïrriteerde ogen dreven me gisteravond vroeg naar bed, want ogen dicht is het beste.


Mijn wandeling ging vanmiddag naar de Erasmusbrug.
Heen via het drukke pad langs de kade.

Ik zag dat iedereen zijn best doet. Iedereen behalve fietsers.


En wat te denken van dit schip....
De loopplank nodigt uit aan boord te komen. Ik zag mensen op het dak met een versnapering.
Heb ik iets gemist?? 


Ik wachtte tot de tegenligger over de brug kwam. 


Ja ja, quite a walk. 

Nou, dit bedoel ik dus.


Terug liep ik de route achterom.
Je kon er een kanon afschieten.

Hupsakee, het weekend moet nog beginnen, maar het voederen der kraaien is al begonnen.
😠 
Het slag mensen dat ook het Corona-protocol aan zijn laars lapt.


Thuis wachtte mij cream tea.
Die moet ik er morgen weer aflopen.
******

Geen opmerkingen: