17 maart, 2021

Nummer 111


Wat een goed nieuws dat de opkomst groter is dan verwacht.

Ik stemde op de hoek, bij het Waterschap.
Keurig geregeld allemaal. Chapeau voor alle vrijwilligers.


Na het grote debat gisteravond moest ik toch echt een keuze maken.

De nare aanval van Wilders op Kaag bracht me aan het twijfelen.
D66??
Geert had gelijk dat zij in Iran een statement had moeten maken, maar uitschelden voor verrader ging mij echt te ver.

Toen ik mij realiseerde dat de tweede partij de minister van financiën levert vroeg ik mij af wie dat dan zou moeten worden. Koolmees? Of iemand buiten de politiek?

Nee - Wopke Hoekstra vind ik absoluut de beste kandidaat voor financiën.
Dus CDA.
Dat was wel even slikken. Ik heb nog nooit CDA gestemd, lezers. 

Pieter Omtzigt heeft mijn stem gekregen. 
Zijn onvermoeibare inzet voor onze democratie verdient beloning.
Vandaar.


Een doordachte en weloverwogen keuze waar ik een goed gevoel over heb.

Toch was er een momentje van paniek waar het hele stemlokaal van kon meegenieten.

"Help, ik krijg die landkaart niet meer goed dichtgevouwen!!"

Geen opmerkingen: