04 maart, 2022

Na de afzuigkap terug bij de matrassen


Weet u het nog, die giftig ruikende Emma matrassen??

Ze werden keurig opgehaald en gingen op 14 februari terug naar Emma.


Ik ontving ook een bevestiging:

Bedankt voor het doorsturen van het verzendbewijs van VOS Logistics.

Hierbij willen wij je laten weten dat we het terugbetalingsproces hebben kunnen versnellen. Het kan nog ongeveer 14 werkdagen duren voordat je het aankoopbedrag retour ontvangt op jouw betaalmethode. Vaak is dit echter al na een aantal dagen.

Mochten wij verder nog iets voor jou kunnen betekenen dan horen wij dat natuurlijk graag.

Tot op heden is er niets terugbetaald.
Ik heb per e-mail 2x gevraagd om opheldering, maar kreeg geen reactie.

Dus vanmorgen *ZUCHT*  gebeld met de klantenservice van Emma.

Wat blijkt?! Een leukerd heeft de terugbetaling eruit gehaald. Zomaar.
Mijn hart sloeg over. Ik werd misselijk.

"Fouten worden gemaakt."

Wat moet je dan nog zeggen? Het gaat om bijna €1000,-
Deze medewerker zou het rechtzetten.

Ik bedong een bevestiging per e-mail. 

Die komt binnen terwijl ik dit tik:
.......De reden is dat in ons systeem helaas een aantal parameters niet juist waren ingevoerd, onze excuses voor deze fout........

Heeft u enig idee hoe onze parameters momenteel staan?!
*****

Geen opmerkingen: