19 januari, 2017

AH restaurantactie


Online was de prijs van het menu niet te vinden.


Op het afgelebberde A-viertje (even wat menuutjes printen lijkt me nauwelijks werk) stond de prijs.
€29,50.

Voor die prijs verwacht je wat.

Maar wederom werd het een teleurstelling.
"De kleintjes" van AH wordt door dit deelnemende restaurant "Red Pepper" heel letterlijk genomen.

Tot tien keer toe werd ons gevraagd of we nog wat wilden drinken.
De extra's werden ons bijna door de strot geduwd.

Het voorgerecht was lekker, maar ik moest echt om sojasaus vragen om het hoofdgerecht eetbaar te maken.
Heet, maar smakeloos.

Droge brokken geef ik aan mijn hond.
En dat voor €29,50

De nasi (€1,50 extra per portie) leek nergens naar.

Onder het ijs trof ik een veeg chocolade aan.
Was dit van een vuile lepel?

Het doodgeslagen bier was ook geen succes.

Sorry.
Jammer van de entourage. Het restaurant ziet er veelbelovend uit.

Maar dit is de derde keer dat een restaurant ons een waardeloos AH-menu voorschotelt.
En dus de laatste keer. 

Geen opmerkingen: