24 juni, 2017

Shoppen


Het was wat koeler, maar toch kreeg ik bij Coolblue een glas koud water aangeboden.
Coolblue doet het razend goed.

Wij vinden het een geweldige (web)winkel, die gerund wordt door jonge, enthousiaste mensen met verstand van zaken.

Manlief kreeg zijn eerste smartphone.


Vervolgens dacht ik even bij Van den Assem naar schoenen te kijken.
De uitverkoop is begonnen.
Waarom ik mijzelf dat iedere keer aandoe weet ik niet.

Telkens weer kom ik van een koude kermis terug.
Rekken vol op elkaar gegooide schoenen uit ik weet niet welke collectie.

Maar de echte zomerschoenen van 2017 liggen er niet bij.
Van den Assem heeft weer eens een kleine metamorfose ondergaan en verkoopt nu ook kleren.

Alles om die grote nieuwe binnendringer op afstand te houden.


Die binnendringer is Omoda.


De van oorsprong Zierikzeese (web)winkel timmert landelijk hard aan de weg (zelfs met TV-reklame) en heeft begin dit jaar dit gigantische pand  betrokken.


De (klein)kinderen van mijnheer Verton zijn ondernemend hun tijd ver vooruit.

Er is veel veranderd. 

Edoch: op de dag des Heeren is de winkel gesloten.
*****

Geen opmerkingen: