23 februari, 2018

ZOT!!


Mijn broer had een hele verzameling van deze boeken.
Ik las ze ook.
Geweldig.

Manlief vrat de boeken van Karl May.


Maar ze zullen wel niet meer gelezen mogen worden.

Het is voorjaar, dus geen tijd voor een Zwarte Piet.
Maar er zijn altijd verwarde geesten die weer een ander "slachtoffer" vinden.
Wat dacht u van de indiaan.

Totaal van de pot gerukt:
Tivoli actiegroep vindt cowboy -en indianenfeesten racistisch en daarom moet het verboden worden.

>>>In een fotoalbum vond ik een foto van mijn zoon (5 jaar oud) met een oranje pruik op, in een cowboypak.
"Pow pow," riep hij. Toen ik de foto nam kon hij zijn lachen niet inhouden.

Met twee buurmeisjes grasduinde hij eindeloos in de verkleedkist en lieten ze gedrieën hun fantasie de vrije loop.
Als "opvoeddeskundige" juich(te) ik dat toe!

We zijn 34 jaar verder en hoe ziek is dit land geworden!!

Mag ik mijn kleinzoon over een paar jaar dit nog wel geven?<<<


Geen opmerkingen: