07 april, 2023

Goede Vrijdag is gewoon een vrijdag


De eerste asperges, zo van het land.
In Eede (waar Wilhelmina na de oorlog Nederland binnenreed) kon ik ze kopen.
Er stonden meer Belgische dan Nederlandse auto's.
Ik had besteld en dat was maar goed ook.
Een gouden business voor deze teler.

Wel razend duur moet ik zeggen en ook niet zo dik als ik ze gewild had - maar wel puntgaaf.
Voor de dikste asperges (restaurant kwaliteit genoemd) moest ik de hoofdprijs betalen.

Ik legde €42,20 neer voor 1,5 kilo en twee ons gerookte zalm. Brabant is goedkoper.

Maar het is Pasen, dus niet zeuren.


Iedere dag hetzelfde huishouden wat ik liever hier dan thuis doe.
Wij hebben geen gasfles mee. Ik kook buiten en op elektrisch.


↑Het merkloze elektrische plaatje (€19,90) dat ik had werd niet goed warm.

↓Nu heb ik een fantastisch dingetje gekocht van Tomado. Ik moet wel oppassen met de wattage.


Als het droog is en het waait, hangt er altijd een handwasje buiten.
Zo blij met de centrifuge in de wascabine. Die luxe heb ik nog niet eerder op een camping ervaren.

Wat ziet bij We zijn er bijna klopt helemaal. Ik ben er ook zo een van de boel aan kant.

Fijne, opgeruimde paasdagen beste lezers.
🐣🐤🐥🐰🥚
*****

Geen opmerkingen: