04 juni, 2016

10 PLUS!

 
Heel Scharendijke keek er al maanden naar uit.
De mooiste, grootste en best bereikbare supermarkt van het eiland zou hier komen.
En hij is er.
Woensdag geopend.
Iedere dag fiets ik naar deze prachtige Plus en kijk nog steeds mijn ogen uit.
 
Het is razend druk! Een regelrechte invasie kun je wel zeggen.
Het grote (gratis) parkeerterrein staat praktisch vol.
Ik heb het gevoel dat ook Renesse hier boodschappen komt doen.
 
Ook de non-food afdeling (Marskramer, boeken/lectuur en drogist) is geweldig.
De gedistilleerde afdeling is niet veel groter, maar voldoet prima.
 
De versafdelingen zien er vers uit.
Het verse brood (je moet er even om vragen) bak ik zelf af.
Echt verrukkelijk.
 
Muntjes voor de winkelwagen heb je niet nodig.
 
Van een ruime buurtsuper naar dit is een grote stap.
Mijn complimenten: het (nieuwe) personeel kan het aan. De klanten genieten.

 
 

Geen opmerkingen: