25 december, 2014

Kerstavond

 
Ik was de hele dag onrustig.
Er ging iets gebeuren, maar ik wist niet wat.
Het vrouwtje was ook zo druk bezig. Ze gaf mij helemaal geen aandacht.
 
Ah, daar kwam Tommy.
Tommy is een man, maar zijn vrouwtje had hem een soort hoerenpak aangedaan.
"Voor de kerst," zei ze.
 
Ik moest lachen.
Arme Tommy.
Gelukkig voor hem mocht het pakje snel uit.
 
Maar nee hè.....toen deed Tommy's vrouwtje het mij aan.
Nee, daar was ik niet blij mee.
Ik ben een hond. Geen barbiepop. 
 
 
Gelukkig gingen de vrouwtjes en baasjes ook voor gek zitten.
Ze gingen eten en drinken en maakten lawaai.
Tommy en ik hoorden er even niet bij. 

 
Altijd hetzelfde kinderachtige liedje: wie krijgt de korst van de kaasfondue?

 
Daarna gingen ze koffie en calvados drinken en zelfgebakken koekjes eten.
Tommy en ik kregen een mandarijn.
Leuk hoor, mijn eerste kerst.
 

Geen opmerkingen: