24 februari, 2016

Ikea

 
De hond had een paar keer gekotst op haar slaapstoel, dwars door de deken heen.
 
Dus mocht ik naar Ikea om een nieuwe zitting te kopen.
Mocht, want winkelen bij Ikea vind ik echt een traktatie.
Het is ook gevaarlijk.
Ik wil alles kopen.
Ik wil mijn huis opnieuw inrichten.
Ik word hebberig.
 
Kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs.
Ikea heeft stijl. Haar eigen stijl.
 
Een nieuwe zitting kost €19,95.
Ik kocht er gelijk een voetenbankje voor €29,95 (incl. kussen), omdat manlief dat zo graag wilde hebben.
 

 
Eenmaal thuis kwam ik erachter dat de cover afritsbaar is.
Enigszins verbaasd was ik wel, want ik weet zeker dat ik jaren geleden - toen er een rood kussen op zat - al eens had overwogen zelf een hoes te maken.
 
Enfin, de vieze cover is in de wasmachine gegaan en dient als reserve.

 
Nog even over Perry Sport.
Ik herinner mij nog dat we boos waren toen Sporthuis Centrum verdween en daar Perry Sport voor in de plaats kwam.
Perry miste die uitstraling die Sporthuis Centrum wel had.
 
Perry en V&D: het was het net niet.
Ik had er niets mee.
Sneu voor de werknemers, maar ik zal ze niet missen.
 
Heus, er volgen er meer.
 
In dit digitale tijdperk moet je vooruit denken, niet achteraf doen.
*****

Geen opmerkingen: