08 oktober, 2017

De stad in


Er moest een winterjas komen.
Na zeven jaar en "een paar" kilo minder mag dat wel.

Ik had online iets gezien bij de Bijenkorf.
Nu is de Bijenkorf mijn winkel niet meer. 
Te duur. Te exclusief.

Maar de jas die ik gezien had was €140,- en dat leek mij een prachtige prijs voor een jas die ook nog eens "super dry" was.

Het beste vervoermiddel op de super drukke zondag is toch wel de fiets, mits het droog is.
Ik moest wel wachten voor één patserige motor/speedboot.

De Meent, waar ik mijn fiets parkeerde, mogen ze ook wel autovrij maken.


Al dat verkeer, de volle terrassen (ja ook met dit weer), duizenden winkelende mensen......het gaat HÉÉL slecht met Nederland.
Wat een gezelligheid!


In de Bijenkorf ging ik op zoek naar de jas die ik online gezien had.
Hee El, Super Dry is een merk!

Echter, ik kwam bij een merk uit waar ik tot voor kort alleen maar van kon dromen.
Want Claudia Sträter kon ik nooit aan. Ik kon niet eens een arm in een mouw krijgen.


Apetrots liep ik dan ook met mij aankoop een extra ronde over de damesafdeling.
Trots was ik -en ben ik.

Ik vergeef ze het foutje op de tas.


Geen opmerkingen: