30 oktober, 2017

Rodin


We waren hier, voorheen "De Franse Slag", lang niet geweest.
In die tussentijd is er veel veranderd.
Ten goede!

Derhalve vond ik het opvallend dat het zo stil was, maar we waren er dan ook vroeg.

Het eten was heerlijk.
Zo ook de wijn.
De ambiance is gezellig, grand café achtig.
De bediening verdient een pluim.

Voor onze vegetarische tafelgenoot was er voldoende keuze. 

Als enige had ik voor een menuutje gekozen: €29,50
Normaal zijn de porties dan wat kleiner. Daar was hier geen sprake van.

RODIN verdient dus aanbeveling. 


De keuken is flexibel.

Toen ik mij liet ontvallen dat ik liever geen koolhydraten eet werd er mij meteen een alternatief aangeboden.

Onze tafelgenoten vroegen of het speculaas vervangen kon worden. Geen probleem: ze kregen brownies. 


Geen opmerkingen: